Liebster Blog Award oraz TAG o książkach. ;3

Witam, witam. 
Zostałam nominowana do LBA przez Dreams Feded (ludzie się nie zmieniają)
oraz do TAG'u o książkach przez Forever Only My.

Najpierw wytłumaczę o co chodzi w TAG'u i go wykonam (był pierwszy XD), a potem Liebster Blog Award. ;3

TAG o książkach.

Mam odpowiedzieć na 10 pytań dotyczących książek. Na końcu TAG'u pojawią się blogi, które nominowałam do dalszego przekazania wyzwania. Zaczynajmy!

1. Wolisz czytać trylogie, czy powieści jednotomowe?
Zależy czy wybrana lektura mi się podoba. Jeśli nie to chyba jasne, że jednotomowa. Lecz historie, które mi sie spodobały od razu zachęcają mnie do dalszego czytania, więc wtedy wolę trylogię. Na przykład moje ukochane Igrzyska Śmierci. <3

2. Wolisz czytać tylko autorki, czy autorów?

Raczej płeć nie ma znaczenia, ale zazwyczaj czytam autorki, nie wiem czemu. J. K. Rowling oraz Suzanne Collins uwielbiam, ale podziwiam tok myślenia Tolkiena, a John Green też jest świetnym autorem.

3. Wolisz kupować w Empiku, czy w księgarniach internetowych?

Empik 100%, lubię czuć książki. Wąchać i dotykać. B)

4. Wolisz, by wszystkie książki zostały zekranizowane jako film czy serial?

Nie mam zdania, serio nie wiem. XD

5. Wolisz czytać pięć stron dziennie, czy pięć książek tygodniowo?

Jeśli czytam książkę, którą lubię i czytam z własną  chęcią to 5 książek tygodniowo. W końcu mi się książki skończą. XD

6. Wolisz byś profesjonalnym recenzentem, czy autorem?

Autorką, nie potrafię raczej oceniać czyjejś wielkiej pracy, bo mogę coś przeoczyć i się pomylić. 

7. Wolisz w kółko czytać 20 książek czy sięgać po nowe?

Sięgać po nowe. Uwielbiam parę powieści, ale nie potrafię tak ciągle bez końca czytać to samo. To znaczy, że jestem złą fanką? XD
8. Wolisz być bibliotekarzem czy sprzedawcą książek?
Bibliotekarką. *0* Mogę sobie pomacać te książki, wiedziałabym o nich wszystko. B)))

9. Wolisz czytać tylko ulubiony typ literatury czy wszystko poza?

Czytam różne style literatury, jeśli o to chodzi. Fantasy, ale nie tylko. ;)

10. Wolisz czytać ksiązki fizyczne czy e-booki? 

Jezusie, jasne, że książki fizyczne. E-book'i to zło, nienawidzę czytać na e-book'u, komputerze czy telefonie. ;-;

No więc... Teraz nominacje to TAG'u. XD Nominuję:
Thanks, that you are.
Shrek FanFiction JDabrowsky.
Mieć marzenia. (blog znajomej o SF)

Liebster Blog Award.

Zadano mi 10 pytań, potem ja układam 10 pytań dla osób, które ja nominowałam i tamte osoby opowiadają na moje pytania. Raczej proste. No to lecim.

1. Czy jesteś dobrym człowiekiem?
Sama nie wiem. Wydaje mi się, że jestem. Moim przyjaciołom staram się pomagać jak tylko mogę. Przyznaję się, że łatwo się denerwuję, czasami jestem zbyt impulsywna, ale tak to jestem w miarę dobrym człowiekiem. :3

2. Co Cię denerwuje ?
Dużo rzeczy. XD Jak ktoś mi wypomina stare rzeczy (jak byłam w przedszkolu i wcześniej pogryzłam parę razy dzieci jakieś i do dzisiaj mój "kolega" się ze mnie nabija), jak ktoś się nabija ze mnie. Zawsze w luj bronię znajomych i często potem ludzie mnie nie lubią. XD Na przykład jak ludzie z dzielnicy mojej przyjaciółki Justyny wyzywali ją od dziwek to ja ją broniłam. Potem ją lubili, a mnie wyzywają. :)))
3. Bez czego nie wyobrażasz sobie życia?
Bez znajomych, to na pewno. Pomagają mi, ale mam też przez nich czasami problemy. XD Przyznam się, że bez internetu byłoby mi trudniej, ale nie siedzę w luj dużo na nim. W wakacje rzadko, bo teraz na dwór prawie codziennie wychodzę. :)
4.  Kto lub co sprawiło, że piszesz bloga ?
Od zawsze uwielbiałam pisać. Pisałam kiedyś normalne opowiadanie, ale nikt nie czytał, więc to zostawiłam. Pewnego dnia napisała do mnie Froncala, którą powinniście znać. Poleciła mi swoje ff o Jasiu, w którym wręcz się zakochałam. Potem napisała do mnie moja teraźniejsza supi dupi przyjaciółka Michalina (Nadzieja), która również poleciła mi swoje ff. Gdy byłam w połowie napisałam do niej, że się w nim zakochałam. Czytałam i przeczytałam. Potem trafiłam na jej grupę, więc chętnie dołączyłam. Nadziejka mnie zaczepiła na fb i jakoś do siebie napisałyśmy. Zapytałam jej i Froncali czy zacząć pisać i teraz piszę dla was. ;) (FanFiction Froncali, skończone. FanFiction Michasi, trwające. <3)

5Ile czasu dziennie spędzasz przed komputerem?
Na pewno mniej niż kiedyś. Teraz mieszkam w mieście, ale przez 11 lat mieszkałam na wsi. Wtedy naprawdę dużo siedziałam. Teraz jak wychodzę na dwór to ok. 5 godzin.
6. Twój ulubiony kolor?
Biały, szary, czarny. Błękitny też jest supi dupi.
7. Masz zwierzątko? Jak tak to jakie?
To jest historia skomplikowana. XD Mówiłam, że mieszkałam na wsi. Miałam psa, Fantę, ale po przeprowadzce nie mogłam jej wziąć do mieszkania. Nie mogłam też zostawić ją samą, więc zawieźliśmy ją do mojego wujka. Teoretycznie mam psa, ale praktycznie nie. XD <3
8. W czym jesteś dobra ?
Wydaje mi się, że w pisaniu. Jestem dobra z matematyki, lubię ją. Jestem dobra z polskiego i angielskiego. Miałam w tym roku sprawdzian szóstoklasisty i z matmy brakowało mi dwóch punktów (90%), z polskiego też brakowało dwóch (90%), a z angielskiego miałam 100%. c:
9. Do której klasy pójdziesz po wakacjach?
Jestem młoda w porównaniu do innych "pisarek". Dopiero 1 gimbaza. ://
10. Kot czy pies ? 
Pies! Lubię koty, miałam ich pierdyliard, ale mimo wszystko psy łatwiej łapią mnie za serce. :3

Moje pytania!
1. Jakie typy ludzi cię denerwują? (możesz się poczuć jak młoda vlogerka, która robi filmik "5 typów dziewczyn których nienawidzę")
2. Co lubisz robić gdy ludzie nie patrzą? B)) Na przykład śpiewasz czy coś w ten deseń.
3. Uważasz, że dobrze się uczysz?
4. Jak przyjmujesz ostrą krytykę?
5. Jakiego stylu muzyki słuchasz?
6. Co sądzisz o samobójcach?
7. Chorowałeś na jakąś poważniejszą chorobę?
8. Co zainspirowało cie do pisania?
9. Jesteś osobą, która pomaga jak Twój przyjaciel ma tak zwanego "doła"?
10. Jesteś duszą towarzystwa czy raczej samotnikiem? :c

Nominacje, tak? Nominuję te same osoby, trudno, że Nadziejka już miała. Nie pyskuj. XD <3 Zrozumiemy jak Nadziejka nie zrobi. :cc

To na tyle, dzięki za uwagę i czekajcie cierpliwie na kolejny rozdział!

Zapraszam (znowu) na:


Więc, bajo! <3

Andżelika, autorka.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Rozdział 6.

Rozdział 18.

Rozdział 17.